Aanmelding deelnemer Hoogvliegersdagen

Via deze website kunt u een deelnemer opgeven voor een Hoogvliegersvlucht of deelname aan een Hoogvliegersdag.

Voorwaarden

Om te mogen deelnemen aan een Hoogvliegersvlucht of -dag dient de deelnemer aan een aantal voorwaarden te voldoen. U dient de voorwaarden aan te vinken.

De deelnemer heeft een chronische of terminale ziekte, of een geestelijke of lichamelijke handicap.
Op de datum van de Hoogvliegersdag is de deelnemer tussen de 6 en 17 jaar.
De deelnemer heeft nog nooit eerder gevlogen via de Stichting Hoogvliegers.

Activiteiten

De Stichting Hoogvliegers organiseert elk jaar ongeveer 15 evenementen ("Grote Hoogvliegersdagen") waarvoor groepen kinderen uitgenodigd worden. Dit gebeurt via kinderziekenhuizen, mythylscholen en andere (para)medische instanties of organisaties. Als er plaats beschikbaar is kunnen daarnaast kinderen deelnemen die niet specifiek voor die Grote Hoogvliegersdag zijn uitgenodigd.

Ook kunnen kinderen opgegeven worden voor een individuele vlucht. Hierbij maakt een piloot een individuele afspraak met het kind om te gaan vliegen.

Kies hieronder wat van toepassing is. (Klik hier voor wachtlijst informatie)

Evenement: PINcode:
De voorkeur gaat uit naar:
(De Stichting Hoogvliegers zal proberen aan uw voorkeur te voldoen. Om praktische redenen kan hiervan echter afgeweken worden.)

Als de deelnemer aan de voorwaarden voldoet, dan kunt u op de volgende pagina de persoonlijke gegevens invullen.