Registreren als vlieger of vrijwilliger Grote Hoogvliegersdagen

Vul onderstaande gegevens in. Let op! De gekozen gebruikersnaam is maximaal 16 tekens, mag geen spaties of andere leestekens bevatten, en kan na afloop niet gewijzigd worden.

Kies een gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord nogmaals:
Roepnaam
Voorletters
Tussenvoegsel
Achternaam
E-mail adres:
Telefoonnrs (incl. mobiel)

Door u te registreren gaat u ermee akkoord dat uw gegevens opgenomen worden in het vrijwilligersbestand van de Stichting Hoogvliegers. Op dit bestand is onze privacyverklaring van toepassing.

De Stichting Hoogvliegers brengt enkele keren per jaar de Luchtpost uit. Dit magazine bevat algemene informatie over de Stichting Hoogvliegers, en is bedoeld voor vrijwilligers, sponsors en deelnemers. U kunt zich hier abonneren op dit magazine. U kunt uzelf ook altijd weer afmelden.

Ik ga akkoord met de Privacyvoorwaarden van de Stichting Hoogvliegers.
Ik abonneer mezelf op de Luchtpost.

Na het registreren kunt u direct inloggen, de rest van uw persoonlijke gegevens invullen, en u aanmelden voor evenementen.