Aanmelding vliegers en vrijwilligers Stichting Hoogvliegers

Via dit aanmeldsysteem kunnen vliegers en vrijwilligers voor de Stichting Hoogvliegers zich registreren. Na het registreren kan je dan je persoonlijke gegevens wijzigen en je aanmelden als vlieger of vrijwilliger voor de verschillende Grote Hoogvliegersdagen. Vliegers kunnen daarnaast ook aanvragen voor individuele Hoogvliegersvluchten bekijken, accepteren en beheren.

Op de gegevens in dit systeem is de privacy verklaring van toepassing.

Klik hier om jezelf te registeren.

Bestaande gebruikers

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Klik hier als je je usernaam of wachtwoord kwijt bent.

Nieuw: De Stichting Hoogvliegers Vrijwilligers app.

Met deze app op je mobiele telefoon kan je je inschrijving als vrijwilliger voor Hoogvliegersdagen doen, inzien, bewerken en verwijderen. Ook heb je alle gegevens en documenten voor een Hoogvliegersdag bij de hand, ook als je offline bent. En tenslotte kan je terugkijken op Hoogvliegersdagen (fotoalbum en videoverslag), je eigen fotos bekijken (mits je getagd bent) en je persoonlijke gegevens en pasfoto wijzigen. Beide varianten (Apple en Android) kan je downloaden door op het logo hieronder te klikken.